استفاده از کاغذ باکیفیت و مناسب

استفاده از کاغذ باکیفیت و مناسب، ‌در چاپ ست اداری می‌تواند آن‌‌ را حرفه‌ای‌تر در نظرها آورد. اگر شما یک نامه را که بر روی یک کاغذ بی‌کیفیت چاپ گردیده و داخل پاکتی قرار داده شده است که هیچ‌گونه سنخیتی با طراحی سربرگ آن ندارد، دریافت کنید، در مورد فرستنده چه فکر می‌کنید؟ پس برای جلوگیری از این تصور در مورد خود شما، بهتر نیست برای طراحی و چاپ ست اداری خود، هزینه کنید. مطمئن باشید مخاطبان شما، تفاوت بین یک کاغذ و چاپ باکیفیت را با یک کار ضعیف، درک می‌کنند.

چاپ ست اداری بهتر است در فرم‌های اختصاصی صورت گیرد تا هم بتوان چند قلم از اوراق اداری را با هم و از یک جنس کاغذ و یک تنظیم رنگ، چاپ و تهیه کرد و هم اینکه تحت تاثیر رنگ چاپ ست اداری سایر شرکت‌ها که در فرم مشترک با شما هستند (فرم عمومی)، قرار نگیرد.

در عملیات چاپ ست اداری باید به این موضوع توجه داشت که رنگ سازمانی شما ممکن است صد‌در‌صد، در همه اقلام، یکسان درنیاید. مثلا در سربرگ و پاکت نامه که بر روی کاغذ تحریر یا کتان چاپ می‌شوند، قطعا رنگ شما با رنگ سازمانی بکار رفته در کارت ویزیت که عموما بر روی مقوای گلاسه چاپ می‌شود، تفاوتی اندک خواهد داشت.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.


سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.