ست اداری

ست اداری چیست ؟

ست اداری یا اوراق اداری همانطور که از نامشان پیداست اوراقی مربوط به ادارات، برای رد و بدل کردن بین موسسات و سازمان های اداری و مکاتبات اداری میباشد. اوراق اداری معمولاً به ۵ دسته تقسیم میشوند : سربرگ – پاکت نامه – کارت ویزیت و …

به مجموعه ای از اوراق با کاغذهایی که در امور اداری و پرسنلی یک موسسه با سازمان اوراق اداری جهت فعالیت های رسمی یا غیررسمی استفاده می گردد، اوراق اداری می گویند. از آنجا که به دلیل زیبایی شناختی و هماهنگی هر بیشتر آن سازمان با برند، بهتر است این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب باهم طراحی و چاپ گردند، به آنها اصطلاحا ست اوراق گفته میشود.

جهت سفارش آنلاین ست اداری به سایت دیوار مراجعه نمایید.

ست اوراق اداری معمولا شامل موارد زیر است :

 – چاپ سربرگ جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی.

– چاپ کارت ویزیت جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با موسسه یا سازمان.

 – چاپ پاکت نامه جهت ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و…

– یادداشت ها جهت یادداشت های غیررسمی


چاپ ست اداری چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد؟

چاپ ست اداری همیشه مزایای زیادی برای کسب و کار ها و برند ها داشته است . یکی از این مزایای معرفی برند شرکت ها به مشتریان جدید است . حتما در شرکت‌های بزرگ، ست‌های اداری را دیده‌اید که با نام تجاری و لوگوی شرکت، با رنگ سازمانی مخصوص همان شرکت، طراحی و چاپ شده‌اند. بدون شک، داشتن یک ست اداری منحصر به ‌فرد و اختصاصی، تاثیر بسیار مثبتی در ذهنیت مشتری دارد. حتما تا به حال به این فکر کرده‌اید که برای کسب ‌و کار خود، یک ست اداری شیک تهیه کنید اما شاید در این مورد شک داشته باشید.

شاید فکر کنید که این کار، هزینه‌ی اضافه است و ارزش هزینه کردن ندارد. البته چاپ ست اداری، در الویت کارهای تبلیغاتی شما نیست ولی داشتن آن، تاثیر بسیار مثبتی در کسب و کار دارد. البته در صورتی که به درستی آن را اجرا کنید. مثلا طراحی ست اداری باید طراحی شیک، ساده و جذابی داشته باشد. اطلاعات ضروری مورد نیازتان را در بر بگیرد و کیفیت چاپ ست اداری مناسب باشد. هر کدام از این مراحل، اگر به درستی اجرا شود، تاثیر بسیار مثبتی در نتیجه‌ نهایی کار دارد.

ست اداری یکی از انواع محصولاتی است که می‌توانید برای ارتقای کسب و کار خود از آن استفاده کنید. البته استفاده از آن به نوع کسب و کار شما هم بستگی دارد. ست اداری برای کسب و کارهایی مناسب است که با چاپ پاکت نامه، چاپ سربرگ و موارد این چنینی سر و کار زیادی دارند یا دفاتر بزرگی دارند که نیاز به ست اداری در آنها وجود دارد.   معمولا بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌ها به چاپ ست اداری اهمیت نمی‌دهند. در حالی که ست اداری می‌تواند یک ابزار بسیار جذاب تبلیغاتی باشد و البته حسنی که دارد، قیمت مناسب آن است. در واقع، با پرداخت هزینه قابل قبولی، می‌توانید تاثیر بسیار مثبتی در مشتری ایجاد کنید که بدون شک در رونق کسب و کارتان موثر است.

۱. شبکه سازی

شبکه سازی یا همراه شدن صاحبان کسب و کارها برای به اشتراک گذاری ایده‌ها و افزایش فرصت‌های کسب و کار، یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کسب و کار است. فرقی نمی‌کند که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید و برند شما چقدر بزرگ است. باید برای معرفی خود و ارتقاء کسب‌وکارتان، با دیگر کارآفرینان و همکاران خود ارتباط برقرار کنید. باید در رویدادهای مختلف در زمینه‌ی فعالیت خود شرکت کنید و حتی خودتان چنین رویدادهای برگزار کنید. برای شرکت در این رویدادها، داشتن ست‌های اداری و حتی ارائه‌ی محصولات چاپی با نام تجاری شما به دیگران، تاثیر بسیار مثبتی در ذهنیت همکاران‌تان دارد. این روش، فرصت خوبی برای معرفی خودتان است.


۲. قیمت مناسب

اگر برای تبلیغات و بازاریابی، بودجه کمی در اختیار دارید، جای نگرانی نیست. با چاپ ست اداری، با قیمت بسیار مناسبی می‌توانید نام و نشان برند خود را به دست مشتری برسانید.  چاپ ست اداری نسبت به کمپین‌های پرهزینه تبلیغاتی، قیمت بسیار مناسب و ناچیزی دارد. با پرداخت هزینه کم، از نرخ بالای بازگشت سرمایه بهره‌مند می‌شوید. همچنین، ست اداری، روش خوبی است تا از طریق آن، به مشتریان و همکاران خود نشان دهید که چقدر برای آنها ارزش قائلید.

۳. تقویت برند

چاپ ست اداری یک روش خوب برای تقویت برند است. ست اداری چطور این کار را انجام می‌دهد؟

هر زمان که مشتری با ست اداری شما مواجه می‌شود، روی برند شما به عنوان یک برند حرفه‌ای حساب می‌کند. برای اینکه خودتان به عنوان یک برند عرضه کننده خدمات و محصولات حرفه‌ای ثابت کنید، داشتن ست اداری شیک و جذاب، یکی از اصول اولیه‌ی کاری است.

ست اداری، کاربردهای متعددی دارد. برای انجام کارهای اداری و دفتری کسب و کار خود می‌توانید از آن استفاده کنید و اما کاربرد دوم آن این است که می‌توانید بعضی از اقلام آن مثلا دفترچه‌های یادداشت را به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود بدهید.

۴. ایجاد اطمینان

مشتریان و مخاطبان، وقتی ست اداری شما و برندتان را همه‌جا می بینند، بهتر می‌توانند به شما اطمینان کنند. زیرا چاپ ست اداری، نشان می‌دهد که برای برند خود اهمیت قائلید و طبیعتا برندی که برای ست اداری و تبلیغات، هزینه می‌کند، برای کیفیت خدمات خود نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

هر چقدر که ست اداری شما کیفیت و طراحی جذاب‌تری داشته باشد، تاثیرگذاری آن بیشتر است. هر چقدر مفیدتر و پرکاربردتر باشد، مدت طولانی‌تری دست مخاطبان باقی می‌ماند.

مثلا دفترچه یادداشتی را تصور کنید که به عنوان هدیه تبلیغاتی به مخاطبان داده‌اید. اگر سطح وسیعی از برگه‌های این دفترچه یادداشت، پر از آمار و ارقام و لوگو و طراحی‌های عجیب و غریب باشد، عملا جای خالی برای استفاده کردن ندارد و به کار مخاطب نمی‌آید. بنابراین در چاپ و طراحی ست اداری، دقت کنید و کار را به متخصصان بسپارید.

۵. تاثیر مثبت در اولین برخورد

همیشه اولین برخورد، مهم‌ترین برخورد است. بسیاری از افراد با توجه به اولین برخوردی که با یک برند دارند، در مورد آن تصمیم می‌گیرند. اگر در موجهه با مشتریان، مخاطبان و همکاران خود، تصویر مثبت و حرفه‌ای ارائه کنید، در تصمیم‌گیری آنها برای خرید، همکاری و سرمایه‌گذاری، تاثیر بسیار مثبتی دارد.

مطمئنا همه‌ی این ویژگی‌های مثبت استفاده از ست اداری، شما را قانع می‌کند که برای چاپ و استفاده از آن قانع شوید.


چرا به کارگیری از ست اداری برای هر اداره دارای اهمیت می‌باشد

مکاتبات اداری را میتوان از مهمترین ابزارهای اداری برای ساخت رابطه و تعامل با نهاد های دیگر به شمار برد. استفاده از ست اداری و چاپ ست اداری مثل چاپ کارت ویزیت یا چاپ سربرگ و چاپ پاکت نامه یکی از مهمترین عوامل برای سازمان ما برای ایجاد رابطه با دیگر سازمان ها به شمار میرود و از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.