نمونه تعرفه قیمت طراحی ست اداری

نمونه تعرفه قیمت طراحی ست اداری و اوراق اداری

طراحی و صفحه‌آرایی یک ست کامل اداری شامل پاکت هوایی، پاکت A4، سر برگ A4، سربرگ A5، یک کارت ویزیت کل پکیج ۱,۵۰۰,۰۰ تومان
طراحی اوراق اداری مانند اسناد حسابداری، قبض‌های رسید و صورت‌حسابها، پیش فاکتور‌ و ...) هر مورد ۲۵۰,۰۰۰ تومان
طراحی اوراق بهادار اوراق سهام، سند مالکیت، دیپلم افتخار هر مورد ۳۸۰,۰۰۰ تومان

طراحی ست اداری:انتخاب رنگی اختصاصی برای شرکت

طراحی ست اداری

انتخاب رنگی اختصاصی برای شرکت:

از آنجا که سربرگ نشانگر کسب و کار و اصول شرکت شما میباشد باید مطمئن شوید که در طراحی آن از رنگهایی که برای شرکت اختصاص داده شده استفاده نمایید. برای مثال شرکتی که محصولات مرتبط با کریسمس را به فروش میرساند، به احتمال زیاد رنگ قرمز و سبز را به جای رنگ زرد انتخاب کند، چرا که این رنگها برای مردم یادآور تعطیلات هستند.

در زیر نمونه هایی از سربرگ با طراحی موفق را مشاهده خواهید نمود:

اکنون با نگاهی موشکافانه به برخی از نمونه های موفق در طراحی سربرگ به بررسی دلایل اتخاب این سربرگها میپردازیم. به خاطر داشته باشید تا زمانی که شما اطلاعات لازم را در ست اداری خود درج نمایید، و طرح خود را منطبق برپایه و اساس و هویت برند خود طراحی کنید، جایی برای اشتباه باقی نمی گذارید.

نمونه ست اداری آرایشگاه Dylan
نمونه طراحی ست اداری

این سربرگ ساده برای یک آرایشگاه بسیار مناسب و تاثیر گذار است. با مشاهده نماد شانه، شما به راحتی قبل از خواندن نام شرکت به به نوع خدمات پی میبرید. طراح از فونتی با رنگ آبی و استفاده از حروف انگلیسی بزرگ برای برجسته نشان دادن کلمات استفاده کرده است. او همچنین از شماره تلفن، آدرس پستی و ایمیل برای افزایش اعتبار استفاده کرده است.

نمونه ست اداری RedBrick
نمونه طراحی ست اداری

برای طراحی لوگوی شرکتی که نام آن RedBrick است دست شما به عنوان ظراح خیلی باز نیست و در واقع کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد. با این حال، سادگی این طرح از دلایل کارآمدی آن است - شما حتی نیاز به خواندن نام این شرکت برای اینکه حدس بزنید که کار این شرکت چیست ندارید. همچنین انتخاب دو طیف رنگی مختلف از قرمز، وهمینطور پس زمینه قرمز و سفید برای کارت ویزیت بسیار جذاب میباشد- ساده، اما موثر.