بهترین زیباترین طراحی ست اداری

بهترین زیباترین طراحی ست اداری

طراحی ست اداری چیست؟

به لوازم مورد استفاده هر شرکت که با لوگوی یکسان و رنگ واحد طراحی می شود، طراحی ست اداری گفته می شود. برای مثال با طراحی یکسان سربرگ A4 و A5  به همراه کارت ویزیت می توان نوعی طراحی ست اداری را انجام داد. در طراحی ست اداری حتما باید لوگو و رنگ و طرح ابزاری که طراحی برای آن ها انجام می گیرد کاملا هماهنگ، همگون یکسان باشند و به هم شباهت داشته باشند.  طراحی ست اداری می تواند نظر مثبت مشتریان را در مورد سلیقه و نظم مدیر هر مجتمع اداری جلب نماید. میزان زیبایی و طراحی اصولی هر دفتر کاری، می تواند نشان دهنده اهمیت آن دفتر و مجتمع اداری باشد. این نکات فاکتورهای بسیار مهمی برای ایجاد اعتماد در مخاطبان آن دفتر اداری دارد. اگر مدیر به ظاهر دفتر توجه نکند این مساله در میزان اعتماد مشتریان تاثیر منفی خواهد گذاشت. استفاده از طرح های زیبا در کنار ارائه اطلاعات لازم در مورد برند به مشتری می تواند به میزان زیادی عملکرد دفتر شما را بهبود ببخشد.

نکات مهم در طراحی ست اداری به زبان انگلیسی Office Set Design

در طراحی ست اداری  فایل های آماده شده به مشتری ارائه می گردد تا در صورت وجود هر گونه مشکل و نارضایتی او مشکل به طور کامل رفع گردد. البته این فایل ها قبل از چاپ هم یک بار به طور کامل توسط کارشناسان مربوطه بررسی می شوند و در صورت وجود هر گونه مشکل، کارشناسان اقدام به برطرف نمودن آن می کنند. فایل طراحی شده پس از ارسال شدن برای مشتری و تایید شدن توسط او باید دوباره برای ما ارسال گردد تا ما برای چاپ آن اقدام کنیم. ممکن است در این مرحله مشتریان سوالاتی را داشته باشند یا به مشکل بربخورند. اما شما به راحتی می توانید با آپلود کردن این فایل در سایت مخصوص ما، یا ایمیل کردن این فایل به ما، این مشکل را رفع کنید. فرم ارسالی فایل مورد نظر اهمیت دارد و بهتر است در مورد آن نکات لازم را از کارشناسان ما حتما بپرسید.  طراحی ست اداری می تواند در افزایش میزان فروش شرکت ها، تاثیر بسزایی داشته باشد پس لازم است برای این کار حتما بودجه کافی را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که تبلیغات بخش بزرگی از دنیای تجارت است و به هر میزان که برای آن هزینه کنید،اگر با علم کافی این کار را انجام دهید سوددهی دو برابری را تجربه خواهید کرد. یک طراحی ست اداری  خوب باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

باید مطالب در آن با خط خوانایی ذکر شده باشد، سریع الانتقال بودن نوشته ها و جذابیت رنگ های به کار رفته هم از اهمیت زیادی برخوردار است. ساده بودن نوشته ها هم مهم است و تیتر و عنوانی جذاب و گیرا را دارا باشد.


هزینه، تعرفه و قیمت چاپ و طراحی ست اداری

طراحی بهترین ست اداری

فاکتورهای بسیاری در هزینه، و قیمت طراحی ست اداری و چاپ آن تاثیر می گذارند که به برخی آنها اشاره می نماییم. بعد از طراحی ست اداری هزینه ای که برای چاپ این ست دریافت می گردد با توجه به فاکتورهای جنس کاغذ، زمان، تاریخ درخواست (بنا به قیمت روز)، شهر یا کشور، و تنوع آن و رنگ های به کار رفته، تعداد تیراژ درخواست شده و فرم آن تعیین می گردد. فرم های عمومی قیمت متفاوتی نسبت به فرم های اختصاصی دارند. نکات دیگری مثل ابعاد کاغذ و گرماژ کاغذ هم در تعیین قیمت چاپ طراحی ست اداری موثرند.

جهت ایده های بیشتر و متنوع تر میتوانید سایت  شهر24  قابل مشاهده می باشد با مراجعه به سایت از سایر  آگهی رایگان دیدن نمایید.


ست اداری، نماد اصالت تجاری

ست اداری، نماد اصالت تجاری

ست اداری:

ست اداری به مجموعه­ ای از ملزومات چاپی یک برند یا یک شرکت گفته می­شود که اصولا شامل کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه اداری، کارت پرسنلی، یادداشت، کاور سی­دی، والپیپر، فاکتور اختصاصی است و جهت انجام امور تجاری و اداری، مانند مکاتبات با سایر شرکت­ها، ادارات، کارخانجات و … مورد  استفاده قرار می­گیرد. ست اداری با حفظ طرح، لوگو و رنگ­بندی یکسان طراحی می­شود و به دلیل طراحی گرافیکی خاص، برای هر مجموعه ­ای یک نوع هویت بصری به وجود می­آورد که به نوعی بیانگر ماهیت، هویت و زمینه فعالیت یک سازمان یا شرکت است.

ست اداری

از همه چیز ایده بگیرید

همانطور که گفته شد، اولین هدف استفاده از ست اداری زیبا سازی و هویت بخشیدن به برند یک سازمان بوده که از طریق طراحی و چاپ طرح­ های متناسب با زمینه فعالیت آن سازمان حاصل می­شود. همچنین استفاده از این ابزار باعث افزایش اعتبار  تجاری شرکت در نظر مخاطبان شده و تاثیر بسزایی در معروف شدن لوگو شرکت و برند سازی در بین مشتریان خواهد داشت.

از دیگر دلایل مهم کاربرد ست اداری می­توان به جلوگیری از کپی برداری اسناد و اوراق سازمان­ها یا شرکت­ها اشاره کرد که به همین علت طراحی و چاپ آن­ها باید اهمیت ویژه­ای نزد شرکت­ها و سازمان­ها داشته باشد. 

نکته مهم در طراحی و چاپ ست اوراق اداری، وجود هماهنگی بصری در تمام محصولات بوده و باید یک هویت مشخصی بین کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه، کارت پرسنلی و… وجود داشته باشد.  این هماهنگی را می­توان به وسیله چیدمان مشابه و شیوه رنگ پردازی و یا ارائه عناصر بصری تزئینی مشابه به وجود آورد.


معمولا طراحی اوراق اداری، از کارت ویزیت یا سربرگ شروع می­شود و پس از آن موارد بعدی طبق الگوی اولیه شکل می­گیرند. در هر مرحله امکان بازنگری و ایجاد تغییر بر روی موارد انجام شده قبلی وجود دارد.

ست اداری نگاران

طراحی عنوان اوراق اداری:

اوراق اداری که دارای عنوان و تیترهای مهم می­باشد، یکی از مهمترین مواد به حساب می­آید. اصولا تلاش زیادی جهت طراحی و صفحه آرایی این صفحه انجام می­گیرد.

معمولا مطالب مختلفی در اوراقها چاپ می­شود. در بعضی موارد جهت جلب توجه افراد، لوگو و آرم شرکت را درون یک کادر قرار می­دهند. به کار بردن یکسری علائم و نشانه­ها و عناصر تزئینی در کنار آرم شرکت، کمک زیادی به خوانایی و گیرایی آن می­کند.

ویژگی های یک ست اداری:

  • مطالب باید خوانا و سریع الانتقال باشد.
  • فهم موضوع باید ساده باشد.
  • رنگ، طرح و نوشته­ها جذابیت داشته باشند.
  • تیتر یا عنوان چاپ شده، جذابیت کافی جهت پیگیری سایر اطلاعات را داشته باشد.
ست اداری شیک

چاپ سربرگ:

معمولا سازمان­های دولتی و شرکت­ها از برگه­هایی استفاده می­کنند که سربرگ ویژه آن سازمان را دارا بوده و این امر باعث می­شود تا لوگوی شرکت یا سازمان بین افراد انتقال یابد و به این ترتیب با صرف کمترین هزینه، بیشترین تبلیغات انجام خواهد گرفت.  

از طرفی دیگر علاوه بر تبلیغات، شفاف سازی بهتری در کارها صورت گرفته و هویت اصلی سازمان­ها پنهان نمی­ماند.

معمولا چاپ سربرگ بر روی کاغذهایی با ابعاد متفاوت، عناوین و طرح­های مخصوص به هر شرکت انجام می­شود. همچنین چاپ سربرگ این امکان را در اختیار شرکت ها قرار می­دهد تا مکاتبات اداری  پایداری را انجام دهند.

سر برگ­های اداری با توجه به نیاز و سلیقه و متناسب با لوگو و آرم شرکت، با هر تم رنگی قابل طراحی و چاپ

است.

چاپ سربرگ

معمولا سایز سربرگ­ها قطع A4، 21 * 9/7 بوده که اکثر مواقع جهت نامه نگاری­های اداری به کار می­رود. در سربرگ­های اداری، شماره پیوست، تاریخ، تلفن و نشانی از جمله مواردی هستند که باید ذکر شوند. همچنین لوگو شرکت نیز در قسمت بالای صفحه حتما چاپ می­شود. رعایت تمام این موارد باعث تاثیر گذاری بهتر برند مورد نظر خواهد شد.

در چاپ سربرگ باید در نظر داشت که  زمینه آن را تا حد ممکن فاقد رنگ طراحی کرد؛ در غیر این صورت، رعایت نکردن این نکته باعث می­شود تا زمینه نسخه تکثیر شده در زمان ارسال سربرگ با فکس و یا کپی گرفتن، ناخوانا و تیره شود. گرافیک اجرا شده در سربرگ نیز باید به نحوی باشد که جهت نگارش متن و خواندن، مشکلی ایجاد نشود.  در نهایت با توجه به محدوده فعالیت،  موضوع و همینطور سلیقه و نظر مشتری، محدودیت­های شرح داده شده قابل کمرنگ شدن هستند و امکان طراحی و چاپ سربرگ­هایی با گرافیک مختلف و قطع­های متفاوت وجود دارد.


چاپ پاکت نامه:

عموما جهت مکاتبات اداری از پاکت نامه­هایی که دارای چاپ مخصوص ست اداری هستند، استفاده می­شود. این پاکت نامه­ها  معمولا به صورت افقی و با اندازه­هایی متناسب با سربرگ اداری، طراحی و چاپ شده و نشانی، شماره تماس و یکسری موارد دیگر در آن ذکر می­شود. 

بر اساس سلیقه می­توان نشانی شرکت، آدرس سایت یا لوگو برند مورد نظر را به راحتی در قسمت تاشو یا بر روی هر قسمت دیگری از پاکت چاپ کرد. این کار باعث شفاف سازی مکاتبات اداری و سایر فعالیت­های شرکت خواهد شد و ست اداری را به صورت زیباتری به نمایش می­گذارد.

چاپ پاکت نامه در سایز A4 ، به شکل طولی بر روی درب و عرضی بر روی درب امکان­پذیر است. همچنین پاکت نامه­های A5 را می­توان به شکل طولی و عرضی و با توجه به نیاز و مصرف مشتری، طراحی و چاپ کرد. نوع دیگری از پاکت نامه­ها که به نام پاکت ژاپنی شناخته شده­اند، وجود داشته که می­توان برند تجاری مورد نظر را به چاپ رساند. 

در صورتی که پاکت نامه با کیفیت بالا و طرح مناسب چاپ شود، به معرفی برند تجاری کمک بسیار زیادی خواهد کرد. در این راستا می­توان از کاغذهایی با کیفیت خوب و تم­های رنگی متفاوت استفاده کرد. 

تهیه پاکت­هایی با این مضمون و سربرگ­های مخصوص شرکت، باعث می­شود تا مراجعه کنندگان و مشتریان در نگاه اول به دقت و نظم در تجارت پی ببرند که این مورد به طور ناخواسته باعث جلب اعتماد مخاطبان خواهد شد.

نکته مهم که باید به آن توجه کرد، خالی بودن سمت راست و نیمه بالای پاکت برای انجام عملیات پستی و الصاق تمبر می­باشد. البته منظور از خالی ماندن این قسمت از پاکت نامه، عدم چاپ تصاویر مانند آرم شرکت و درج اطلاعات نوشتاری بوده که مشکلی برای نصب تمبر و اثر مهرهای پستی ایجاد نکند.

چاپ برگه های یادداشت:

برگه یادداشت، برگه­های ست اداری بوده که در شرکت­های تجاری جهت نوشتن مطالب و یادداشت برداری استفاده می­شوند و یکی از ابزارهای پرکاربرد می­باشد. به همین دلیل در این راستا باید دقت لازم را در زمینه به چاپ رساندن لوگو همراه با تم رنگی و طرح مناسب به کار برد.

همچنین  می­توان دفترچه یادداشت­هایی با استفاده از کاغذ تحریر سفید، همراه با لوگوی سازمان یا شرکت مورد نظر تهیه کرد. 


طراحی و چاپ کارت ویزیت:

یکی از مهم­ترین راه­های ارتباط شرکت­ها با مخاطبان، استفاده از کارت ویزیت اداری می­باشد. در طراحی و چاپ ست اداری کارت ویزیت، مهمترین اطلاعات از جمله حوزه کاری، آدرس و  راه­های ارتباط با شرکت مانند شماره تماس و ایمیل بر روی آن قید می­شود. در این راستا همیشه به چاپ کارت ویزیت جهت معرفی شرکت و خدمات نیاز است. به همین دلیل بهتر است در زمان تهیه کارت ویزیت، از افراد خبره و حرفه­ای در این زمینه کمک گرفت تا بهترین و با کیفیت­ترین کاغذها برای چاپ کارت ویزیت استفاده شود. در صورتی که معرفی شرکت و خدمات آن از طریق کارت ویزیت مناسب و زیبا، در کمترین زمان ممکن انجام بگیرد، بدون شک تاثیر زیادی در افزایش اعتبار برند و جلب توجه مشتریان خواهد داشت.

کارت ویزیت ست اداری

چاپ دیجیتال:

چاپ دیجیتال یکی از بهترین و سریع­ترین روش­ها برای تهیه ست اداری در تیراژ پایین و با کیفیت مطلوب و طرح دلخواه می­باشد.

با استفاده از چاپ ست اداری می­توان در دنیای تجارت  امروز بسیار متفاوت­تر از دیگران رو به جلو حرکت کرد و با صرف کمترین هزینه، در حداقل زمان ممکن، خدمات و محصولات خود را به مخاطبان معرفی کرد که پیشرفت چشمگیری به دنبال خواهد داشت.

هزینه چاپ ست اداری:

هزینه­های چاپ بستگی به عواملی مانند جنس کاغذ مصرف شده، تعداد رنگ به کار رفته، تیراژ چاپ، گرماژ کاغذ و فرم عمومی و اختصاصی دارد.

چاپ ست اداری شامل دو نوع: فرم اختصاصی و عمومی می­باشد.

هزینه چاپ ست اداری

جهت ایده های بیشتر و متنوع تر میتوانید سایت  شهر24  قابل مشاهده می باشد با مراجعه به سایت از سایر  آگهی رایگان دیدن نمایید.


دکوراسیون اداری کوچک

دکوراسیون اداری کوچک برای دفاتر با محیط کوچک

چیدمان فضای اداری کوچک

شما برای دکوراسیون اداری کوچک لازم نیست کار خاصی انجام دهید و در ابتدا این نوع دکوراسیون اندکی پیچیده به نظر می رسد. ایده های متفاوتی برای چیدمان دفاتر و اداره های کوچک وجود دارد.

 ایده های متفاوت دکوراسیون اداری کوچک

ابتدا از رنگ آمیزی اتاق و دفتر کار کوچک شروع می کنیم. برای رنگ دیوارها رنگ های اشباع و سیر را انتخاب کنید تا بتوانید چیدمان مبلمان را با آن هماهنگ کنید. برای یک چیدمان عالی در این محیط کوچک چند اثر هنری زیبا به دیوار نصب کنید. این مساله از کسالت و خشکی محیط می کاهد.

طراحی عالی محیط اداری

طراحی عالی و جالب محیط اداری

طراحی شیک محیط اداری کوچک

اجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اداری با فضای کم

دکوراسیون شیک محیط اداری

چیدمان عالی محیط اداری با فضای کمچیدمان متفاوت محیط اداری

دکوراسیون شیک اداری با فضای محدود

دکوراسیون شیک محیط اداری

طراحی شیک فضای داخلی محیط ادازی

طراحی فضای داخلی محیط اداری

طراحی شیک و عالی محیط داخلی اداری

طراحی جدید و مدرن محیط اداری کوچک

طراحی مدرن فضای اداری کوچک

طراحی شیک فضای داخلی اداری

طراحی شیک فضای اداری

طراحی مدرن فضای داخلی اداری

طراحی مدرن محیط اداری با تم قهوه ای

یک کاغذ دیواری جذاب بر روی دیوار در چنین محیطی بسیار خودنمایی می کند. از گیاهان زینتی و گلدان در محیط کار استفاده کنید. مطالعات نشان داده است که بودن گل و گیاه در محیط پیرامون به روند حافظه کمک می کند و روحیه شما را بهتر می سازد.

دکوراسیون اداری کوچک

هنگامی که با یک فضای کوچک برای تزیین محیط کار سر و کار دارید، باید از کوچک تر شدن فضا جلوگیری کنید. شما برای جلسات می توانید به جای استفاده از یک میز کامل و بزرگ، از صندلی های همراه با میز کوچک استفاده کنید.

چیدمان عالی اداری مناسب فضاهای کوچک

برای به حداقل رساندن فضای روی میز در دکوراسیون اداری می توانید به جای استفاده از مانیتور روی میز، از لوازم جانبی کامپیوتری بی سیم استفاده کنید و محل قرار گرفتن آن ها را بر روی دیوار تعبیه کنید.

طراحی ایده آل محیط اداری

خوشبختانه در حال حاضر سرمایه گذاری خوبی برای مبلمان انجام شده است. همین مسئله باعث شده است که سالانه انواع مبلمان های جدید وارد بازار شوند و تنوع محصول بیشتری ایجاد شود. بنابراین متناسب با فضای محیط کار خود، نوع مبلمان خود را انتخاب کنید.

افرادی هستند که مجبورند مدت زمان زیادی را در فضای اداری بگذرانند. اگر به این افراد اجازه دهیم  وسایل شخصی و عکس عزیزان خود را در اتاق کار داشته باشند، انگیزه لازم برای کار زیاد را تا حد زیادی ایجاد کرده ایم.

چیدمان عالی اداری برای پرونده

برای دکوراسیون اداری کوچک فضایی بر روی دیوار در نظر بگیرید. وسایل خود را بر روی دیوار طوری تعبیه کنید تا فضای کمی بر روی میز و کف اشغال نکنید.

چیدمان عالی اداری

همچنین می توانید از مبلمان های چند منظوره در محیط کار استفاده کنید و به این ترتیب فضای اشغال شده را کمتر کنید و کارآیی آن را بیشتر کنید.

جهت ایده های بیشتر و متنوع تر میتوانید سایت  شهر24  قابل مشاهده می باشد با مراجعه به سایت از سایر  آگهی رایگان دیدن نمایید.


مبل اداری کلاسیک یا اداری مدرن

مبل اداری کلاسیک یا اداری مدرن

مبل اداری کلاسیک یا اداری مدرن را برای شما در این نوشته شرح می دهیم با با همراه باشید تا این محصول را

به شما معرفی کنیم.

مبل اداری مدل : دیپلمات- فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری قنبــری

دیدن انواع مبل اسپرت و خرید

هر فرد با توجه به گرایشهای روانی و تمایلات شخصی خود همچنین محیط جامعه ای که در آن رشد کرده

و مدارج تحصیلی یا کاری خود می توان سلیقه های متفاوتی در انتخاب سبک های دکوراسیون و مبلمان اداری

داشته باشد. البته بعضی اوقات نمی توان گفت که فرد کاملا یک سبک مدرن و یا کلاسیک را می پسندد.

اگر نگاهی به دفترکار بعضی از مدیران داشته باشیم  گاهی اوقات با صحنه های عجیبی رو به رو خواهیم شد.

به نحوی که فرد ناظر نمی تواند بگوید که دفتر مدیر از سبک چیدمان مبلمان اداری  مدرن پیروی کرده و یا

برعکس کاملا از سبک چیدمان مبلمان اداری کلاسیک . بلکه در بعضی اوقات تلفیقی از هر دو دیده می شود

که ممکن است زیبا و یا باعث وجود ناهنجاریهای بصری گردد.

اما چیزهایی که میتوان شما رادر انتخاب سبک راهنمایی نماید عبارتند از:

1.مشتریان شما

مشتریان شما اگر عمدتا از قشر  جوان و بروز جامعه هستند یقینا داشتن یک دفتر کار با چیدمان

مبلمان اداری مدرنبهتر از کلاسیک خواهد بود. ولی اگر مشتریان شما عمدتا افراد فرهنگی و با

سن میانسال می باشند و اصلا زمینه یکاری شما در رابطه با فرهنگ و رسوم کشور شماست حتما

باید در چیدمان دفتر کار خود نوع چیدمان مبلمان اداری کلاسیک را در نظر بگیرید.


مبل کلاسیک دیدن و خرید

2.متراژ دفتر شما:

متراژ دفتر و سبک مبل دفتری ظریف یا اسپرت را در نظر بگیرد.

در نظر داشته باشید که اگر دفتر کار شما فضای کمی دارد  از چیدمان نوع مبلمان اداری مدرن و همچنین رنگهای

روشن استفاده کنید. معمولا این نوع مبلمان های اداری تلفیقی از رنگ های سفید با سایر رنگ ها می باشد

که میتواند کمک بسزایی در بزرگ نشان دادن محیط کار شما داشته باشد.

آویختن  چند تابلوی زیبا به دیوار اتاق شما که تابلوها عمدتا مدرن باشد در زیباتر کردن دفتر شما تاثیر خواهد دشت.

به هیچ عنوان نباید دیوار دفتر کار با متراژ کوچک را با دیوار کوب چوبی بصورت کامل پوشاند . شما میتوانید برای

زیبا کردن محیط کار دفتر خود از یک قاب با پنلهای 3بعدی جدید و رنگ روشن استفاده کنید.

در صورتی که دفتر کار شما فضای مناسبی دارد و خودتان نیز علاقه مند به مبلمان اداری کلاسیک میباشید

یقینا استفاده از این نوع مبلمان می تواند تاثیر زیادی در روحیه و محیط کاری شما داشته باشد.

بهتر است تمام عناصر بصری که در دفتر شما استفاده میشود نظیر رنگ میز و رنگ دیوار کوب یا سقف یا

کف پوش با هم از لحاظ هارمونی تطبیق داشته باشد.

3.روحیه ی فردی شما و یا پرسنل  شما:

یقیناهیچ فردی که عاشق آثار مدرن است نمی تواند در یک محیط کار که با مبلمان اداری کلاسیک تزئین

شده است ارتباط خوبی برقرارکند و در بلند مدت روی کارایی فرد تاثیر خواهد داشت و همچنین برعکس این

موضوع نیز صادق است . بنابراین اگر قصد دارید ک دفتر نو ساز خود را تجهیز نمایید بهتر است از دیدگاه همکاران

خود و سلایق آنها نیز مطلع شوید.

 صفحه اصلی | فروشگاه مبلمان اداری چیله

4.بودجه:

عمدتا کارهای کلاسیک بدلیل حجم کار زیاد هم نیاز به زمان بیشتر و هم نیاز به بودجه بیشتری دارد. بنابراین

اگر بودجه ی شما محدود است بهتر است از مبلمان اداری مدرن استفاده کنید.

نتیجه گیری

آیا سبک مدرن بهتر است یا کلاسیک؟ واقعا پاسخ دادن به این سوال امکان پذیر نمی باشد چون هیچ کدام

نمی تواند بر دیگری ارجحیت داشته باشد . این شما هستید که می توانید اگر تمایل دارید هر دو سبک را با

هم تلفیق نمایید. البته در این مسئله حتما با کارشناسان این امر مشورت نمایید وگر نه ترکیب کار چیز چندان جالبی نخواهد شد .

کلیه مبلمان راحتی اسپرت مخصوص دفتر کار در سایت  شهر24  قابل مشاهده می باشد با مراجعه به سایت از سایر  آگهی رایگان دیدن نمایید.