چه نکاتی ست اداری شما را متمایز میکند

طراحی ست اداری یکی از اصول مهم در تبلیغات مربوط به یک برند است.و شما با یک پارچه کردن اوراق اداری خود می توانید به شکلی بسیار تاثیر گذار در مقابل مشتریانتان ظاهر شوید. طراحی لوگو, طراحی پوستر، کاتالوگ و … به خودی خود پایان کار نیست.و برند شما را باید بتوان در هر یک از اوراق اداری مربوط به شما شناخت.
به عنوان مثال یکی از اولین چیزهایی که اغلب مردم در ابتدای آشنایی با شما و کسب و کارتان با آن رو به رو می‌شوند کارت ویزیت شما میباشد. بنابراین داشتن یک طراحی کارت ویزیت مناسب و همچنین به روز بسیار با اهمیت است.و هر طراح با مهارتی باید به نکات و استانداردهای مهمی در هنگام طراحی کارت و ست اداری توجه نماید.

برای داشتن یک ست اداری مناسب باید به نکات زیر توجه کرد:

۱-داشتن پالت رنگی مناسب

داشتن پالت های رنگی روشن و bold  باعث می شود که توجه افراد را به خود جذب کند. در طراحی زیر از رنگ های پر جنب و جوش استفاده شده است  و ترکیب رنگها به گونه ای انتخاب شده است که حس تازگی  را جهت تبلیغات مواد غذایی به کاربر منتقل کند.

اوراق اداری

۲-داشتن یک ترکیب سازگار

ترکیب فونت با سبک ها و اندازه های مختلف می تواند به متفاوت تر بودن اوراق اداری شما بسیار کمک نماید. در طراحی زیر به کارگیری جلوه های ۳D بر روی متن و برخی از بافت های ظریف و خشن ، به جذاب تر شدن طراحی کمک بسیاری کرده است.

ست اداری

۳-استفاده از اصل سادگی

یک طراحی ساده و ظریف، میتواند بیشتر از هرچیزی تاثیرگذار باشد.مثلا در طراحی آگهی زیر  متن به حداقل میرسد و عناصر طراحی، با فاصله و آزادانه قرار گرفته اند. آکهی اداری

۴-بازی کردن با الگوها 

الگوها یک سری توضحات بصری قابل توجهی را در اختیار شما قرار می دهند که طراح میتواند آنها را در طراحی خود به کار گیرد. در طراحی زیر چشم افراد به طور ناخودآگاه به الگوها توجه میکند و آن را دنبال میکند.و این به افراد کمک میکند که بیشتر به ست اداری شما توجه کنند.
الگو ست اداری

۵-به کارگیری خلاقانه اشکال در طراحی

مانند الگوها، اشکال نیز توجه زیادی را به خود جلب می کنند، به خصوص وقتی که به صورت خلاقانه استفاده شود. طراحی زیر ترکیبی از متن و گرافیک است. و میتوانید توجه کنید که چطور شکل کج متن را برای یک عنوان منحصر به فرد و چشم نواز ایجاد می کند، در حالی که تصویر کوه از مثلث های مختلف و اندازه های متفاوت ساخته شده است و یک اثر چند وجهی و تقریبا سه بعدی ایجاد می کند.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24دیده شوید