طراحی ست اداری

با توجه به اینکه هر روز به تعداد رقبای تجاری در هر کسب‌وکاری اضافه می‌شود برای موفق شدن، برقراری تعامل و ایجاد ارتباط با سایر افراد و شرکت ها بایستی از تبلیغات موثر و چشم‌نواز بهره‌مند شد. یکی از بهترین و جذاب‌ترین شیوه های تبلیغاتی چاپ و طراحی ست اداری، ساک دستی و … زیبا و هماهنگ با برند و رنگ سازمانی مجموعه‌ی شماست.


از دعوت نامه‌‌ گرفته تا کارت‌‌ ویزیت، ست اداری تقریباً هر روز بخشی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد. اما آیا واقعاً در مورد نامه‌‌های تشکری که می‌نویسید، کارت‌هایی که در بسته‌‌های پستی خود دریافت می‌کنید، دعوت نامه‌‌های عروسی که به دست‌تان می‌رسند یا نامه‌‌های تجاری که از طریق پست ارسال می‌کنید.


آگهی تبلیغاتی خرید انواع ست اداری در سایت شیپور


چرا طراحی ست اداری بسیار مهم است؟

ست اداری اولین محتوایی است که مشاغل دیگر و مصرف کنندگان با آن تعامل خواهند داشت.

شاید بپرسید که چرا طراحی آن اینقدر مهم است. خوب، شما می‌دانید که ست اداری در مورد برداشت‌‌های اول هستند – شما هرگز فرصتی دیگر برای ایجاد یک تجربه‌ی خوب پیدا نمی کنید. خوب، در این مورد نیز همین طور است. یک طراحی خوب از همان ابتدا هماهنگی را انجام می‌دهد، مخصوصاً اگر برای بازاریابی تجارت با تجارت (B2B) استفاده شود.


انواع مختلف طراحی ست‌های اداری تجاری

طراحی خوبِ ست اداری از نظر زیبایی شناسی خوشایند و دلچسب است، اما فقط موارد فوق العاده واقعاً می‌توانند ارزش ها، رسالت و چشم‌انداز اصلی یک برند را منعکس کنند. طراحی می‌تواند با نگاهی کوچک به معانی نمادین، آنها را زنده کند.

انواع طراحی‌های ست اداری شامل هر چیزی است که طراح و برند توافق می‌کنند، بنابراین فهرست مشخصی از بهترین شیوه‌‌ها وجود ندارد. اما در مورد پرینت‌‌های تجاری، طرح‌‌ها و اندازه‌‌های استانداردی برای چاپ وجود دارد:

  • ۱ سربرگ آمریکایی – ۸.۵” x ۱۱”
  • ۱ سربرگ غیر آمریکایی – ۲۱۰ x ۲۹۷ mm
  • #۱۰ پاکت نامه آمریکایی – ۹.۵” x ۴.۱۲۵”
  • #۹ پاکت آمریکایی – ۸.۸۷۵” x ۳.۸۷۵”
  • ۱ کارت ویزیت – ۳.۵” x ۲
  • ۱ پوشه ارائه – ۹” x ۱۲”

سایر طرح‌‌های پرینت حرفه‌‌‌ای عبارتند از: قلم‌‌های مارک دار، جلدهای سی دی، امضاء ایمیل، فاکتور فروش، تمبر، دفترچه یادداشت، برچسب، برنامه ریز، بروشور، درایو فلش، مهر و امضاء، یادداشت‌‌های «تشکر»، کارت تبریک، محافظ صفحه نمایش تلفن همراه، ماسک و هر چیز دیگری.


وقتی به انواع طرح ست اداری فکر می‌کنید، چندین روش نتایج خوبی را ارائه می‌دهند. ما روش‌‌های مینیمالیستی، ظریف، مدرن، روستایی، کلاسیک و انتزاعی داریم. وقتی در مورد انواع رنگ صحبت می‌کنیم، می‌توانیم طرح‌‌های ست اداری موثر را در الگوهای تک رنگ یا مجموعه‌‌‌ای کامل از رنگ‌‌ها داشته باشیم.


۱. ست اداری مدرسه هنرهای آزاد  Francesco Petrarca

طراحی ست اداری - ست اداری مدرسه هنرهای آزاد  Francesco Petrarca

استودیوی Nueve ماهیت یک مدرسه هنرهای آزاد را برای بزرگسالان به تصویر کشید زیرا رسالت و دیدگاه آنها را کاملاً منتقل کرد. این پالت رنگ در ابتدا یک احساس غنی و با کلاس را ایجاد می‌کند، اما وقتی بیشتر به الگو و گرادیان رنگ می‌پردازید، متوجه می‌شوید که طراحی کلی آن هم بسیار مدرن و هم قدیمی است. سردر مدرسه به عنوان لوگو از یک عبارت لاتین «Bonum, Veritas, Pulchritudo» تشکیل شده که به معنای «خوبی، اعتماد و زیبایی» است.

رنگ زرد مایل به طلایی بر روی پرینت‌‌های مدرسه هنرهای آزادFrancesco Petrarca  دارای یک گرادیان ظریف است که احساس پاپیروس روستایی را ایجاد می‌کند. مواردی که برای برقراری ارتباط در این ست اداری استفاده می‌شوند، متناسب با یک موسسه آموزشی با رویکرد مینیمالیستی طراحی می‌شوند. سردر مدرسه در بالای سربرگ قرار دارد و اطلاعات تماس در انتهای پایین نوشته شده است، که از لحاظ استانداردهای طراحی، مکانی غیرمعمول است اما بسیار به چشم می‌آید.


۲. کاتالوگ Spectra Lighting

طراحی ست اداری - کاتالوگ Spectra Lighting

یکی دیگر از بخش های ست اداری طراحی بروشور و کاتالوگ است که می‌تواند علاوه بر دادن دیدی خوب از نوع فعالیت، اهداف و محصولات شما ، در نظر مشتری شما را بسیار حرفه‌ای نشان دهد. Spectra Lighting یک موسسه نورپردازی معماری است و ست اداری آنها قطعاً مطابق با نام و انتظارات یک شرکت نورپردازی است. همه چیز در مورد این طراحی حول ایده‌ی نور ساخته شده است. Ots از طریق فلز و مس، کاغذ ضخیم با کیفیت بالا، حروف برجسته و الگوی فایل ارائه به دست آمد. حس کلی که از این طراحی ناشی می‌شود می‌تواند بسیار مدرن و ساده باشد.


فروش انواع ست اداری در بخش آگهی رایگان شهر24


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.