بهترین زیباترین طراحی ست اداری

بهترین زیباترین طراحی ست اداری

طراحی ست اداری چیست؟

به لوازم مورد استفاده هر شرکت که با لوگوی یکسان و رنگ واحد طراحی می شود، طراحی ست اداری گفته می شود. برای مثال با طراحی یکسان سربرگ A4 و A5  به همراه کارت ویزیت می توان نوعی طراحی ست اداری را انجام داد. در طراحی ست اداری حتما باید لوگو و رنگ و طرح ابزاری که طراحی برای آن ها انجام می گیرد کاملا هماهنگ، همگون یکسان باشند و به هم شباهت داشته باشند.  طراحی ست اداری می تواند نظر مثبت مشتریان را در مورد سلیقه و نظم مدیر هر مجتمع اداری جلب نماید. میزان زیبایی و طراحی اصولی هر دفتر کاری، می تواند نشان دهنده اهمیت آن دفتر و مجتمع اداری باشد. این نکات فاکتورهای بسیار مهمی برای ایجاد اعتماد در مخاطبان آن دفتر اداری دارد. اگر مدیر به ظاهر دفتر توجه نکند این مساله در میزان اعتماد مشتریان تاثیر منفی خواهد گذاشت. استفاده از طرح های زیبا در کنار ارائه اطلاعات لازم در مورد برند به مشتری می تواند به میزان زیادی عملکرد دفتر شما را بهبود ببخشد.

نکات مهم در طراحی ست اداری به زبان انگلیسی Office Set Design

در طراحی ست اداری  فایل های آماده شده به مشتری ارائه می گردد تا در صورت وجود هر گونه مشکل و نارضایتی او مشکل به طور کامل رفع گردد. البته این فایل ها قبل از چاپ هم یک بار به طور کامل توسط کارشناسان مربوطه بررسی می شوند و در صورت وجود هر گونه مشکل، کارشناسان اقدام به برطرف نمودن آن می کنند. فایل طراحی شده پس از ارسال شدن برای مشتری و تایید شدن توسط او باید دوباره برای ما ارسال گردد تا ما برای چاپ آن اقدام کنیم. ممکن است در این مرحله مشتریان سوالاتی را داشته باشند یا به مشکل بربخورند. اما شما به راحتی می توانید با آپلود کردن این فایل در سایت مخصوص ما، یا ایمیل کردن این فایل به ما، این مشکل را رفع کنید. فرم ارسالی فایل مورد نظر اهمیت دارد و بهتر است در مورد آن نکات لازم را از کارشناسان ما حتما بپرسید.  طراحی ست اداری می تواند در افزایش میزان فروش شرکت ها، تاثیر بسزایی داشته باشد پس لازم است برای این کار حتما بودجه کافی را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که تبلیغات بخش بزرگی از دنیای تجارت است و به هر میزان که برای آن هزینه کنید،اگر با علم کافی این کار را انجام دهید سوددهی دو برابری را تجربه خواهید کرد. یک طراحی ست اداری  خوب باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

باید مطالب در آن با خط خوانایی ذکر شده باشد، سریع الانتقال بودن نوشته ها و جذابیت رنگ های به کار رفته هم از اهمیت زیادی برخوردار است. ساده بودن نوشته ها هم مهم است و تیتر و عنوانی جذاب و گیرا را دارا باشد.


هزینه، تعرفه و قیمت چاپ و طراحی ست اداری

طراحی بهترین ست اداری

فاکتورهای بسیاری در هزینه، و قیمت طراحی ست اداری و چاپ آن تاثیر می گذارند که به برخی آنها اشاره می نماییم. بعد از طراحی ست اداری هزینه ای که برای چاپ این ست دریافت می گردد با توجه به فاکتورهای جنس کاغذ، زمان، تاریخ درخواست (بنا به قیمت روز)، شهر یا کشور، و تنوع آن و رنگ های به کار رفته، تعداد تیراژ درخواست شده و فرم آن تعیین می گردد. فرم های عمومی قیمت متفاوتی نسبت به فرم های اختصاصی دارند. نکات دیگری مثل ابعاد کاغذ و گرماژ کاغذ هم در تعیین قیمت چاپ طراحی ست اداری موثرند.

جهت ایده های بیشتر و متنوع تر میتوانید سایت  شهر24  قابل مشاهده می باشد با مراجعه به سایت از سایر  آگهی رایگان دیدن نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.